Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka pro Vinařství Rozařín
Novotná, Lenka ; MBA, Petr Bilavčík, (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků společnosti Vinařství Rozařín s.r.o. V teoretické části práce jsou vymezeny marketingové pojmy, metody a techniky marketingového výzkumu. Praktická část práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníka, který bude proveden na základě dotazníkového šetření. V závěru práce bude dotazníkové šetření vyhodnoceno a budou navrženy možnosti návrhů a doporučení na zlepšení situace podniku.
Komunikační strategie jedinečnosti vinařství v regionu Mikulov
Popela, Stanislav
Bakalářská práce Komunikační strategie jedinečnosti vinařství v regionu Mikulov se zabývá analýzou stavu marketingové komunikační strategie vinařských podniků v mikulovské vinařské podoblasti se zacílením na vybrané středně velké vinařství. Cílem této práce je vytvoření a navržení nové komunikační strategie této vinařské firmy. Teoretická část popisuje obor vinařství, jeho historický původ v českých zemích a mikulovskou vinařskou podoblast. Dále pojednává o popisu marketingu a marketingu ve vinařství. Praktická část se zaměřuje na analýzu stavu marketingu ve vinařských podnicích na Mikulovsku, srovnání s vinařskou lokalitou severní Itálie formou dotazníkového šetření vinařských firem a dále dotazníkového šetření spotřebitele. Následně je v praktické části obsažen popis současné komunikační strategie zvoleného vinařství a vypracován návrh nové strategie firmy jako potenciálně prospěšný. Závěrem práce jsou doporučeny postupy, jak vylepšit tuto komunikační marketingovou strategii a implementovat ji v praxi navržené vinařské firmy.
Komparativní studie komunikační strategie značek Templářské sklepy a Bohemia v letech 2011-12
Šimíková, Nikola ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vinařským marketingem - jeho teorií a především praxí. A to na příkladu komparativní analýzy dvou marketingově nejaktivnějších konkurentů na českém trhu s víny a šumivými nápoji. Jedná se o značky Templářské sklepy Čejkovice a Bohemia Sekt. Tyto značky jsou v práci nejdříve podrobně analyzovány a poté porovnány, a to z hlediska jejich identity, komunikační historie a marketingových aktivit v letech 2011 - 2012, a také z praktického hlediska vnímání značek spotřebiteli a odborníky. Práce se zaměřuje především na public relations, eventy, tisk, internet, sales promotion a poté na typy komunikace specifické pro konkrétní značku. V rámci analýzy značek jsou v práci také popsány teoretické základy vinařského marketingu a jejich konkrétní využití v praxi. Cílem práce je komparace komunikační strategie těchto dvou konkurentů, její vyhodnocení a případně návrh možných vylepšení v rámci marketingových aktivit. Praktická část, v příloze, se zaměřuje na vnímání obou značek spotřebiteli a odborníky. Výsledky praktické části mají napomoci zjištění benefitů a nedostatků reklamních aktivit značek, jejich oblíbenost mezi spotřebiteli a také rozdíl ve vnímání značek spotřebiteli a odborníky.
Komunikace českých vinařských spolků VOC v digitálním věku
Mrázová, Anna ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Sociální média se vedle popularity běžných uživatelů těší také rostoucímu zájmu ze strany komerční sféry. Využívání sociálních médií se liší mezi různými odvětvími i v závislosti na geografickém umístění, důležité pro všechny sektory je však pochopení, které platformy sociálních médií implementovat a jak je efektivně využívat. Vinařský obor má v tomto specifické postavení, neboť je často prezentován s důrazem na tradici. Rostoucí množství lidí vyhledává a sdílí informace o víně právě skrze sociální média, což má za následek proměnu i z podstaty konzervativního vinařského oboru. Jednotlivá vinařství si tak za účelem komunikace s potenciálním zákazníkem zakládají profily na platformách sociálních médií. Ačkoliv existují zahraniční výzkumy zabývající se mírou a způsobem využívání sociálních médií ve vinařském sektoru, v České republice se jedná o raritu. Cílem této diplomové práce je proto zmapovat současnou situaci a zjistit, jestli a jak česká vinařství využívají sociální média, a poté tyto výsledky zasadit do mezinárodní perspektivy za pomoci dostupné literatury. Pro tento účel bylo osloveno více než 650 vinařství ze všech vinařských regionů České republiky.
Komparativní studie komunikační strategie značek Templářské sklepy a Bohemia v letech 2011-12
Šimíková, Nikola ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vinařským marketingem - jeho teorií a především praxí. A to na příkladu komparativní analýzy dvou marketingově nejaktivnějších konkurentů na českém trhu s víny a šumivými nápoji. Jedná se o značky Templářské sklepy Čejkovice a Bohemia Sekt. Tyto značky jsou v práci nejdříve podrobně analyzovány a poté porovnány, a to z hlediska jejich identity, komunikační historie a marketingových aktivit v letech 2011 - 2012, a také z praktického hlediska vnímání značek spotřebiteli a odborníky. Práce se zaměřuje především na public relations, eventy, tisk, internet, sales promotion a poté na typy komunikace specifické pro konkrétní značku. V rámci analýzy značek jsou v práci také popsány teoretické základy vinařského marketingu a jejich konkrétní využití v praxi. Cílem práce je komparace komunikační strategie těchto dvou konkurentů, její vyhodnocení a případně návrh možných vylepšení v rámci marketingových aktivit. Praktická část, v příloze, se zaměřuje na vnímání obou značek spotřebiteli a odborníky. Výsledky praktické části mají napomoci zjištění benefitů a nedostatků reklamních aktivit značek, jejich oblíbenost mezi spotřebiteli a také rozdíl ve vnímání značek spotřebiteli a odborníky.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka pro Vinařství Rozařín
Novotná, Lenka ; MBA, Petr Bilavčík, (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků společnosti Vinařství Rozařín s.r.o. V teoretické části práce jsou vymezeny marketingové pojmy, metody a techniky marketingového výzkumu. Praktická část práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníka, který bude proveden na základě dotazníkového šetření. V závěru práce bude dotazníkové šetření vyhodnoceno a budou navrženy možnosti návrhů a doporučení na zlepšení situace podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.